[Legal] Fw: [midgard-user] please, sell me a midgard for 0.01$

Alexander Bokovoy a.bokovoy на sam-solutions.net
Вт Мар 26 18:30:19 MSK 2002

Вот, собственно, и текст. По-польски:
http://www.gazetaprawna.pl/numery/05602-661/aktualnosci.html?id_gpol2=3554

--
/ Alexander Bokovoy
Software architect and analyst             // SaM-Solutions Ltd.